E-Stroik – Stroiki i Choinki

WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE PO 27.10 MOGĄ NIE ZOSTAC ZREALIZOWANE PRZED 01.11!

Zamówienia telefoniczne

+48 698 069 221

0

Regulamin sklepu internetowego e-stroik.pl

  • 1 Informacje ogólne
  1. Sklep internetowy działający pod adresem Mzyki ul. Szkolna 5, 42-350 Koziegłowy, woj. Śląskie prowadzony jest przez firmę: Slawpol Halina Psonka

wpisaną do Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 5771410460 , REGON
150994949

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Slawpol Halina Psonka z siedzibą w Mzykach, za pośrednictwem sklepu internetowego e-stroik.pl (zwanego dalej: „Sklepem”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez Slawpol Halina Psonka z siedzibą w Mzykach usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.
  • 2 Wymagania techniczne niezbędne do korzystanie ze sklepu internetowego to:
  1. urządzenie z dostępem do Internetu,
  2. przeglądarka internetowa, która obsługuje pliki cookies,
  3. posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail);
  • 3 Kontakt ze Sklepem
  1. Adres Sprzedawcy: Slawpol Halina Psonka
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: info@e-stroik.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 698-069-221, 788-264-635
  4. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  5. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9:00-17:00 w dni robocze.
  • 4 Definicje:
  1. Administrator danych osobowych – Sprzedawca.
  2. Sprzedawca – „Slawpol” Halina Psonka z siedzibą w Mzykach przy Szkolna 5 kod pocztowy 42-350
  3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna, a także jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której obowiązujące przepisy przyznają zdolność prawną – podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
  5. Czas realizacji zamówienia – czas od chwili potwierdzenia zamówienia do momentu dostarczenia zamówionego towaru.
  6. Czas dostawy – czas między przekazaniem zamówienia Przewoźnikowi a jego wydaniem Klientowi
  7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  8. Koszyk – element oprogramowania sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta towary do zakupu, w którym istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych zamówienia, w szczególności ilości towarów.
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, złożone za pośrednictwem formularza zamówienia dostępnego na stronie sklepu i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży towaru ze Sprzedawcą.
  10. Towar/Produkt – dostępne w sklepie internetowym rzeczy ruchome będące przedmiotem umowy sprzedaży.
  • 5 Składanie zamówień
  1. Zamówienie produktu odbywa się poprzez umieszczenie wybranego towaru w koszyku, dokonaniu wyboru formy zapłaty i sposobu dostawy oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia.
  2. Po przyjęciu zamówienia Sprzedawca potwierdzi jego przyjęcie pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
  3. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Sprzedawcą w celu wyjaśnienia okoliczności braku potwierdzenia.
  4. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
  5. Ceny produktów są cenami brutto oraz nie obejmują kosztów wysyłki.
  6. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia rozpoczyna się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji płatności przy odbiorze.
  • 6 Formy płatności
  1. Klient za złożone zamówienie można zapłacić:
  • za pomocą karty płatniczej:
  • za pośrednictwem platformy płatniczej Przelewy24
  • za pobraniem
  • gotówką przy odbiorze w momencie odbioru osobistego towaru.
  1. Za moment zapłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego Sprzedającego.
  2. Każda zakup potwierdzany jest fakturą VAT.
  • 7 Dostawa, koszty i termin wysyłki
  1. Produkt wysyłany jest pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  2. Klient może wybrać następujące formy dostawy: 
  • za pośrednictwem firmy kurierskiej
  • dostarczone do Paczkomatu
  • odbiór osobisty u Sprzedawcy pod adresem: Mzyki, ul. Szkolna 5, 42-350 Koziegłowy
  1. Koszt wysyłki jest uzależniony od rodzaju wybranego sposobu transportu oraz jest pokrywany przez nabywcę zakupionego towaru.
  2. Sprzedawca zamieszcza w sklepie internetowym przy każdym produkcie liczbę dni roboczych potrzebnych do dostawy i realizacji zamówienia (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki wówczas maksymalny czas wysyłki to 7 dni).

 

 

  • 8 Postanowienia końcowe
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
  2. W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.)
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, że o każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem droga elektroniczną. Zmiany w regulaminie nie mają wpływu w stosunku do konsumentów którzy złożyli zamówienie oraz zamówień w trakcie realizacji.

 

  • 9 Prawo odstąpienia od umowy
  1. Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny, licząc od daty, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
  2. Zwrotowi podlegają tylko produkty, które nie noszą śladów użytkowania.
  3. Warunkiem skorzystania z prawa odstąpienia od umowy jest poinformowanie Sprzedawcy o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego pisemnego oświadczenia (załącznik nr 2) dołączonego do zwrotnej przesyłki wraz z dowodem zakupu.
  4. Towar należy odsyłać na adres: Slawpol Halina Psonka, Mzyki ul. Szkolna 5, 42-350 Koziegłowy
  5. Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru Sprzedawcy na własny koszt.
  6. Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysłanych przez Klienta za pobraniem.
  7. W przypadku skutecznego odstąpienia przez Klienta od umowy sprzedaży Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu zapłaconej przez Konsumenta kwoty pomniejszonej o koszt wynikający z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia produktu, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przez Klient zakupionego towaru wraz z pisemnym oświadczeniem i oryginałem dowodu zakupu.
  8. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przelewem na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy, a w przypadku braku takiego wskazania na rachunek bankowy, z którego Klient zapłacił przelewem za zakupiony produkt. W sytuacji zapłaty za pobraniem u kuriera i braku wskazania w oświadczeniu numeru rachunku bankowego, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przekazem pocztowym na wskazany przy składaniu zamówienia przez Klienta adres zamieszkania na koszt i ryzyko Klienta.
  9. W przypadku odesłania produktu przez Klienta po upływie terminu do odstąpienia od umowy lub w sytuacji, gdy nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest odebrać na swój koszt towar od Sprzedawcy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru ze Sprzedawcą.

 

  • 10 Reklamacja
  1. Reklamacja może zostać złożona pisemnie na adres:  Slawpol Halina Psonka, Mzyki ul. Szkolna 5, 42-350 Koziegłowy
  2. Towar należy odsyłać w ramach procedury reklamacyjnej na adres: Slawpol Halina Psonka, Mzyki ul. Szkolna 5, 42-350 Koziegłowy
  3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji stanowiący załącznik nr 1 przedmiotowego regulaminu.
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji złożonej przez Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
  5. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy w ciągu 7 dni od daty uznania reklamacji lub dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji w przypadku niedostępności produktu.
  • 11 Dane osobowe w Sklepie internetowym
  1. Wraz z akceptacją regulaminu Klient wyraża zgodę, aby Sprzedawca przetwarzał jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), niezbędne w celu realizacji Umowy Sprzedaży przez administratora.
  2. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.

 

 


Załącznik nr 1

 

Zgłoszenie reklamacyjne

sporządzone w dniu ……………

1. Imię i nazwisko wnoszącego reklamację: …………………………………….
2. Adres: …………………………………….
3. Data dokonania zakupu: …………………………………….
4. Nazwa towaru: …………………………………….
5. Ilość zakwestionowanego towaru: …………………………………….
6. Cena brutto: …………………………………….
7. Dokument sprzedaży (w załączeniu) paragon / faktura nr: …………………………………….
8. Dokładny opis wad i przedmiotu reklamacji: …………………………………….
9. Data i okoliczności stwierdzenia wady: …………………………………….
10. Żądanie reklamującego (naprawa towaru / wymiana towaru / zwrot pełnej ceny towaru / częściowy zwrot ceny towaru): …………………………………………………………………………………………………………………………….

Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami reklamacji określonymi w Regulaminie sklepu, w tym w szczególności z koniecznością dołączenia do niniejszego dokumentu faktury lub paragonu wystawionego w związku ze sprzedażą ww. towarów. Towar odsyła Klient na koszt Sprzedawcy.

……………………………………………….
(czytelny podpis Klienta)

Załącznik nr 2

Formularz odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

dane klienta …..
………………………………………………..
………………………………………………..
………………………………………………..
email: ……………………

 

Ja ……………………………………………………………………………………………………… niniejszym informuję
o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy *
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 

numer zamówienia ……………………………………

Data zawarcia umowy to ……………………………………………….. ,

data odbioru …………………………………………….

Proszę o zwrot gotówki na rachunek bankowy nr: ………………………………………….……………

nazwa banku …………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………
(czytelny podpis Klienta)

Szybka Nawigacja
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do strony sklepu
      Calculate Shipping
      ×
      ×

      Cart